کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

ربات هک واتساپ با شماره رایگان

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

نحوه هک واتساپ بدون کد از راه دور موضوعی است که در این مقاله آموزشی قصد داریم به آن بپردازیم، از آن جایی که اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری از باگ های امنیتی می باشد، پس بنابر این این هک کردن آن دور از دسترس نیست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ فوری با این برنامه ها

البته این که ما می گوییم اپلیکیشن واتساپ دارای یکسری باگ های امنیتی است، به این معنی نیست که بخواهیم امنیت آن را به طور کلی زیر سئوال ببریم، چرا که هر کدام از اپلیکیشن هایی که امروزه رایج هستند، هر کدام دارای یکسری نقاط ضعف هایی از لحاظ امنیتی هستند، که ما در ادامه این مطلب آموزشی قصد داریم در مورد نحوه هک کردن واتساپ صحبت کنیم.

هک واتساپ از راه دور

جهت هک کردن واتساپ از راه دور، نرم افزار های زیادی هستند که در این زمینه می توانند به شما کمک کنند، یکی از نرم افزار هایی که دراین زمینه به شما کمک می کند نرم افزار ikeymonitor است، که به شما امکغان نظارت بر پیام های واتساپ شخصی را که می خواهید آن را کتنرل نمایید می دهد.

در ادامه این مطلب با شما توضیح می دهیم که چگونه با استفاده از این نرم افزار کاربردی بتوانید به تلفن همراه شخص مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

خب؛ همانطور که در بخش قبلی گفته شد نرم افزار ikeymonitor یکی از نرم افزار هایی است که شما می توانید جهت هک کردن واتساپ از آن استفاده نمایید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : کنترل واتساپ دیگران با شماره از راه دور رایگان

فقط قبل از این که نحوه استفاده از این نرم افزار را توضیح دهیم، لازم است یادآور شویم که لطفا در صورتی که هدف شما از مطالعه این مقاله آموزشی این است که تلفن همراه فرزندان خود را کنترل نمایید، لطفا از این نرم افزار استفاده نمایید

وگرنه دسترسی به اطلاعات شخصی دیگران کار بسیار زشت و غیر اخلاقی است، و ما این مقاله آموزشی را صرفا به درخواست برخی از کاربران خود که قصد کنترل تلفن همراه فرزندان خود را داشته اند ارائه داده ایم.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا در حساب ikeymonitor ثبت نام نمایید، سپس بعد از ثبت نام آن را به صورت رایگان دانلود کنید و برروی گوشی فرزندان خود نصب نمایید، اکنون به راحتی می توانید واتساپ فرند خود را به راحتی کنترل نمایید.

از جمله امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد امکان نظارت بر پبام ها و تماس های صوتی، و همچنین امکان نظارت بر تماس های تصویری یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار به شمار می رود.

حالا ممکن است شما قصد هک کردن واتساپ گوشی شخصی را داشته باشید که امکان دسترسی به تلفن همراه آن را ندارید که بخواهید نرم افزار ikeymonitor را برروی آن نصب کنید

که ما در ادامه این مطلب روشی را به شما آموزش می دهیم که به کمک آن بتوانید بدون دسترسی به گوشی طرف به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

برای هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف یک روش بسیار عالی وجود دارد به نام روش Spoofing که با استفاده از این روش شما می توانید به اطلاعات واتساپ گوشی فرد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از روش Spoofing ابتدا واتساپ را از روی گوشی خو پاک کنید، سپس آدرس وای فای مک گوشی طرف مقابلتان را بدست آورید.

برای بدست آوردن آدرس وای فای مک گوشی مطابق تصاویر زیر به بخش تنظیمات گوشی بروید، وارد تنظیمات وای فای شوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک شماره هک واتساپ هک گوشی رایگان

یکی دیگر ار ترفند های واتساپ ارسال پیام‌های رنگی است؛ اما فقط برای گوشی‌های اندروید در دسترس است. با این حال، واتساپ به طور رسمی از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند. برای انجام این کار باید برنامه BlueWords را دانلود کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید پیام‌های خود را با رنگ آبی بنویسید.

پس از دانلود برنامه BlueWord، متنی را که می‌خواهید به رنگ آبی دربیاید را در آن تایپ کنید و سپس گزینه Blue را انتخاب کرده و متن آبی شده را کپی کنید و آن را در واتساپ جایگذاری کنید. شما همچنین می‌توانید از قابلیت‌های دیگر این برنامه برای تغییر فونت پیام‌های خود نیز استفاده کنید.

جاسوسی در واتساپ دیگران

این ترفند مچ گیری در واتساپ مناسب والدین است و به دیگران توصیه نمی‌شود! و از انجام آن برای مقاصد غیرقانونی توصیه نمی‌شود. با این ترفند واتساپ شما می‌توانید خیلی راحت پیام‌های ارسالی یا دریافتی واتساپ فرزندتان را چک کنید.

  • گوشی فرزندتان را برداشته و به قسمت setting -> About phone -> Status -> Wi-Fi MAC address بروید.
  • آدرس مک را یادداشت کنید.
  • برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری
  • روی گوشی خودتان واتساپ را حذف کنید.
  • آدرس مک خود را به آدرس مک گوشی فرزندتان (که در مرحله قبل یادداشت کردید) تغییر دهید.
  • واتساپ را دوباره روی گوشی خود نصب کنید. واتساپ کد تایید را به گوشی فرزندتان می‌فرستد. این کد را روی گوشی خود وارد کنید.

بدین ترتیب شما واتساپ فرزندتان را روی گوشی خود کپی کرده‌اید و اکنون هرکاری که او انجام دهد را می‌توانید چک کنید.

برنامه واتساپ به طور رسمی ویژگی‌ای را برای مچ‌گیری از افرادی که به صورت یواشکی پروفایل شما را چک می‌کنند، ارائه نکرده است. اما با استفاده از ترفند های واتساپ می‌توانید این کار را انجام دهید. تنها کاربران گوشی‌های اندروید قادر به استفاده از این ترفند هستند.

برای مچ‌گیری از افرادی که مخفیانه پروفایل واتساپ شما را چک می‌کنند باید برنامه Whatsapp Viewer را دانلود کنید. با استفاده از این برنامه امکان مشاهده فهرست افرادی که بیشترین بازدید از پروفایل شما را داشته‌اند برایتان فراهم می‌شود.

اولین ترفند واتساپ که معمولا خیلی به کار می‌آید ترفند فرستادن پیام برای خود در واتساپ است. این ترفند برای وقت‌هایی که می‌خواهید پیامی را ذخیره کنید و جلوی چشم داشته باشید خوب است. برای اینکه بدانیم چگونه با واتساپ به خودمان پیام بدهیم 3 روش وجود دارد.

کنترل واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

اولین روش برای ارسال پیام برای خودمان در واتساپ ایجاد یک گروه است. با ایجاد این گروه شما می‌توانید فایل‌های مهم یا پیام‌هایی که می‌خواهید را ذخیره کنید

دومین ترفند واتساپ برای فرستادن پیام برای خود در واتساپ استفاده از لینک Wa.Me است. این روش تقریبا قدیمی‌ترین روش برای ارسال پیام به کسانی است که شماره شان را در گوشی ندارید. برای اینکار کافی است با استفاده از آدرس لینک https://wa.me/98 پس از عدد 98 (کد ایران) شماره خودتان را بدون صفر اول آن وارد کنید. سپس دکمه message را زده و به خودتان پیام دهید. این راه کمی طولانی‌تر است و ممکن است وقت گیر باشد.

سومین ترفند برای ارسال پیام به خودتان در واتساپ این است که شماره تلفن خود را در گوشیتان ذخیره کنید.

سپس وارد دفترچه تلفن گوشی شده و نام خود را انتخاب کنید.

یکی از ترفند های واتساپ که بسیاری از کاربران با آن آشنایی ندارند، قابلیت بولد (Bold) کردن پیام‌ها است. انجام این ترفندهای نوشتاری واتساپ بسیار ساده است. برای بولد کردن پیام‌های خود کافی است یک ستاره (*) در ابتدا و انتهای پیام خود قرار دهید و به سادگی آن را بولد کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید واژه بیسکویت را بولد کنید، باید آن را به صورت *بیسکویت* بنویسید. برای ایتالیک (Italics) کردن پیام‌های خود نیز باید در ابتدا و انتهای پیام خود از آندرلاین (_) استفاده کنید. برای خط کشیدن (Strikethrough) بر روی پیام‌ها نیز می‌توانید در ابتدا و انتهای پیام‌هایتان از (~) استفاده کنید. گزینه دیگری نیز برای پیام نوشتن با فوت متفاوت (Monospace) وجود دارد که باید در ابتدا و انتهای پیام خود از 3 اکسان‌گراو (`) استفاده کنید.

تقریبا اکثر کاربران واتساپ نحوه غیرفعال کردن گزینه تیک آبی که به معنای خواندن پیام دریافتی است را می‌دانند. اما ترفند دیگری وجود دارد که بدون غیرفعال کردن این گزینه و حتی بدون نمایش تیک آبی برای ارسال کننده پیام نیز می‌توانید پیام دریافتی خود را بخوانید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

از برنامه واتساپ خارج شوید و به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و آن را Force stop کنید.

  • پس از آن اینترنت خود را خاموش کنید و حالت Flight mode را فعال کنید و سپس واتساپ را باز کرده و پیام دریافتی را بخوانید.
  • پس از خواندن پیام از واتساپ خارج شوید و حالت Flight mode را غیرفعال کرده و اینترنت خود را روشن کنید.

با انجام این کار می‌توانید بدون ارسال تیک آبی برای فرستنده، پیام او را بخوانید.

خواندن پیام های حذف شده در واتساپ

آیا تاکنون سعی کرده‌اید پیام‌های حذف شده را در واتساپ بخوانید؟ مثلا شخصی پیامی را برای شما ارسال می‌کند، اما پس از چند دقیقه آن پیام را حذف می‌کند. برای خواندن پیام‌های حذف شده از سوی فرستنده، ترفند ساده‌ای وجود دارد.

برای خواندن پیام‌های حذف شده در واتساپ می‌توانید برنامه Notification History را دانلود کنید. این برنامه به صورت خودکار پیام‌های حذف شده توسط فرستنده را در گوشی شما ذخیره می‌کند.

 

شما در واتساپ نیز مانند اینستاگرام می‌توانید نظرسنجی (Poll) قرار دهید، اما ایجاد نظرسنجی در واتساپ کمی متفاوت‌تر از اینستاگرام است. برای گذاشتن ربات نظرسنجی در واتساپ باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • با استفاده از Poll creation form یک نظرسنجی برای خود بسازید.
  • نظرسنجی را در Dashboard قرار دهید.
  •  ابتدا بر گزینه Embed & Share و سپس گزینه Link کلیک کنید.
  • لینک را کپی کرده و آن را در گروه‌های واتساپ خود جایگذاری کنید.

به همین سادگی و با طی کردن این مراحل می‌توانید در واتساپ برای خود ربات نظرسنجی بسازید.

دانلود برنامه Poll creation form برای گوشی های اندروید

 

این روزها و با داشتن چند خط معمولا افراد مایل هستند چند واتساپ برای مقاصد مختلف از جمله پیام‌های شخصی، پیام‌های کاری و غیره داشته باشند. برای این کار لازم نیست چند گوشی داشته باشید. یکی از ترفندهای واتساپ داشتن چند حساب کاربری هم زمان است. برای استفاده از این ترفند نصب دو واتساپ کافی است مراحل زیر را انجام دهید.

برای اینکار کافی است به گوگل پلی بروید و نرم افزار Parallal Spaces App را دانلود و نصب کنید.

سپس در این برنامه حساب‌های واتساپ را به آن اضافه کنید.

اگر یکی از علاقه‌مندان ایموجی‌های مختلف در کیبورد گوشیتان هستید، با استفاده از یک ترفند ساده می‌توانید با ایموجی‌های مورد علاقه خود پیام بنویسید. این ترفندهای نوشتاری واتساپ برای نوشتن جملات عادی و روزمره‌ای که در چت می‌نویسید چندان مناسب نیست، اما می‌توانید برای نوشتن برخی پیام‌های ویژه مانند پبام‌های تبریک از آن استفاده کنید. این ترفند نیز تنها برای گوشی‌های اندروید قابل اجرا است.

برای انجام این کار باید برنامه Emoji Letter Maker را دانلود کنید. پس از نصب برنامه، باید متن و ایموجی مورد نظر خود را وارد کنید تا آن را به پیام متنی ایموجی تبدیل کند. سپس با استفاده از آیکون (+) آن را کپی کرده و در واتساپ خود جایگذاری کنید.

حتما تاکنون برایتان پیش آمده است که بخواهید در واتساپ پیام مهمی را برای خود ذخیره کنید، اما موفق نشده‌اید. خوشبختانه واتساپ قابلیت ذخیره پیام را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند پیام‌های مهمی که برای آنان ارسال می‌شود را ذخیره کنند. این پیام‌ها می‌توانند یک آدرس مهم و یا یک شماره تماس مهم باشند که شما می‌خواهید آن‌ها در یک جای مشخص برای خود ذخیره کنید. شما می‌توانید پیام‌های مهم را علامت‌گذاری کرده و همه آن‌ها را به راحتی در بخش پیام‌های ستاره‌دار (Starred Messages) پیدا کنید. برای انجام این کار در گوشی‌های آیفون باید مراحل زیر را طی کنید:

  • واتساپ خود را باز کنید، صفحه چت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی پیام مورد نظر دو بار ضربه بزنید و یا انگشت خود را روی آن نگه دارید و گزینه Star را انتخاب کنید.

برای ستاره‌دار کردن پیام‌های مهم در گوشی‌های اندروید نیز باید مراحل زیر را طی کنید:

  • واتساپ خود را باز کنید، صفحه چت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس پیام مورد نظر خود را انتخاب کرده و دست خود را بر روی آن نگه دارید و سپس گزینه Star را انتخاب کنید.
  • آرشیو کردن چت به شما امکان می‌دهد تا برخی چت‌ها را از صفحه اصلی چت خود مخفی کنید. آرشیو کردن چت به معنای پاک کردن چت نیست، بلکه به معنای مخفی کردن آن از صفحه اصلی چت‌‌ها است و به شما امکان می‌دهد تا مکالمات خود را سازمان‌دهی کنید. شما می‌توانید علاوه بر چت‌های شخصی، چت‌های گروهی خود را نیز آرشیو کنید.
  • رای آرشیو کردن چت‌ها در iOS باید مراحل زیر را طی کنید:

  • صفحه چت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس صفحه چت را به سمت چپ بکشید و گزینه Archive را انتخاب کنید.
  • برای آرشیو چت در گوشی‌های اندروید نیز باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • صفحه چت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس انگشت خود را بر روی چت مورد نظر نگه دارید و گزینه Archive را انتخاب کنید.
  • توجه داشته باشید که برای بازیابی چت‌های آرشیو شده خود می‌توانید صفحه چت را بالا بکشید تا تمام چت‌های آرشیو شده خود را مجددا بازیابی کنید و حتی آن‌ها را با گزینه Unarchive از حالت آرشیو نیز خارج کنید.

  • ----------------------------------------------------

     

    ربات هک،ربات هک واتساپ،برنامه ربات هک،برنامه ربات ساز،هک همه کاره،هک رایگان،هک واتساپ رایگان،هک گوشی،هک واتساپ با شماره

     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد