کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

مخفی کردن بازدید واتساپ و هک واتساپ

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

جزئیاتی از قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید در واتساپ و کنترل کردن واتساپ دیگران

 ممکن است واتساپ اکنون پیشروترین برنامه پیامرسانی بین پلتفرم‌ها در جهان باشد، اما همیشه پرطرفدارترین گزینه نبوده است. تعداد بی شماری از پیامرسان‌های دیگر ویژگی‌های قدرتمندتری را ارائه کرده اند که باعث افزایش کاربرانشان شده است.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : رفع مسدودی واتساپ هک واتساپ بدون دسترسی

این شرکت متعلق به فیسبوک، اخیراً مجموعه ویژگی‌های خود را بهبود بخشیده که یک ویژگی جدید و عالی برای حفظ حریم خصوصی است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد که آخرین بازدید واتساپ خود را از برخی مخاطبان پنهان کنند، چیزی که قبلاً امکان پذیر نبود.
 
مجموعه ویژگی‌های واتساپ طی چند سال گذشته به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. از ویژگی‌های قدیمی مانند واتساپ وب گرفته تا موارد جدید مثل عکس‌ها و فیلم‌های View Once، پیام‌های ناپدید شونده ۹۰ روزه، پرداخت سریع و موارد دیگر که همه به جذابیت آن افزوده اند.
 
آخرین نسخه بتای این برنامه نشان می‌دهد که ویژگی جدیدی در حال توسعه است که به کاربران امکان می‌دهد آخرین بازدید واتساپ را از برخی مخاطبان مخفی کنند. ویژگی "مخاطبین من بجز ... " به کاربران امکان می‌دهد تصمیم بگیرند چه کسی در بین مخاطبین آن‌ها می‌توانند آخرین بازدید او را را ببینند.
 
به طور طبیعی، اگر یک مخاطب را از دیدن Last Seen خود محروم کنید، نمی‌توانید آخرین بازدید او را نیز مشاهده کنید. این ویژگی به احتمال زیاد درباره بخش "تصویر پروفایل" و About (درباره) نیز صدق می‌کند.
 
مشخص نیست که این ویژگی با چه سرعتی به نسخه پایدار واتساپ منتقل می‌شود. به طور معمول چند هفته طول می‌کشد تا ویژگی‌های مشاهده شده در نسخه بتا برای همه ارائه شود.

آموزش مشاهده آخرین بازدید

درباره ای این موضوع اول از همه باید دقت کنید که شخص مورد نظر خود را از بین مخاطبانتان حذف نکرده باشید، زیرا تا وقتی فردی جزء مخاطبین شما نباشد امکان دیدن آخرین آنلاین بودنش نیز ممکن نیست. مشاهده ی تاریخ آخرین آنلاین شدن مخاطب به تنظیمات گوشی همان فرد بستگی دارد. زیرا راهکار طبق پنهان کردن یا نکردن آخرین بازدید شخص مورد نظر متفاوت خواهد شد. پس با توجه به این موضوع، از راه های زیر استفاده کنید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

آخرین بازدید توسط شخص پنهان نشده باشد

اگر کاربر مورد نظر شما آخرین ورود خود را مخفی نکرده و یا محدودیتی برای آن قائل نشده باشد (زیرا در واتساپ می توانید برای این موضوع در سه دسته ی همه ببینند، هیچ کس نبیند، مخاطبین من ببینند، محدودیت تعیین کنید) کار شما بسیار راحت است. کافی است وارد قسمت گفتگو شده و چت شخص مورد نظر خود را بیابید. پس از آن، زیر نام شخص تاریخ و ساعت آخرین آنلاین بودنش را مشاهده می کنید.

گر با مخاطب مورد نظر خود، قبلا صحبتی نداشته اید، باز هم به قسمت گفتگو بروید، اما اینبار روی علامت سبز رنگ پایین صفحه که در تصویر زیر مشخص شده است، ضربه بزنید تا وارد فهرست مخاطبینتان شوید. حال فرد مورد نظر را انتخاب و روی آن ضربه بزنید. اکنون به راحتی می توانید از زیر نام شخص، زمان آفلاین شدنش را مشاهده کنید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

آخرین بازدید توسط شخص پنهان شده باشد

اگر شخص مورد نظر شما آنلاین بودن خود را روی حالت پنهان یا به اصطلاح Last seen قرار داده باشد یا شما این کار را کرده باشید و نخواهید آن را تغییر دهید، باز هم راه هایی برای مشاهده ی اینکه شخص مورد نظر آفلاین است یا آنلاین وجود دارد.

اما دقت داشته باشید که در دو حالت مذکور، نهایتا می توانید حدود ساعت آخرین حضور شخص را تخمین بزنید یا اگر آنلاین است متوجه شوید و نمی توانید دقیقا بفهمید چه ساعتی آنلاین بوده است. در ادامه سه روش برای دیدن آخرین حضور یک مخاطب در حالت لست سین به شما آموزش می دهیم.

استفاده از نرم افزار

اپلیکیشن ها اصولا کاربرد های مختلفی در زمینه ی اندروید دارند و گاهی مکمل یک نرم افزار دیگر هستند. در زمینه ی شکستن مخفی بودن آخرین آنلاین بودن هم برنامه هایی ساخته شده است که با کمک آنها می توانید به این حریم وارد شده و تاریخ آخرین بازدید شخصی که حالت لست سین را انتخاب کرده است ببینید. البته توصیه می کنیم به دنبال این برنامه ها نباشید، زیرا با راه های بعدی بسیار راحت و سریع می توانید به پاسخ سوال خود برسید و نیازی نیست درگیر پیدا کردن و دانلود برنامه ی خاصی باشید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

استفاده از اطلاعات صفحه چت

جزئیات همیشه می توانند کمک کننده و حتی تعیین کننده باشند. در این موضوع نیز جزئیات مهم بوده و می توانند شما را به نتیجه برسانند. اپلیکیشن whatsapp را اجرا کرده و به قسمت گفتگو ها بروید. شخص مورد نظر خود را بیابید و وارد صفحه ی گپ شخصی او شوید.

دقت کنید که اگر با او گفتگویی نداشتید، باید همانند قسمت قبل او را از بین مخاطبان انتخاب و وارد صفحه ی خصوصی او شوید. پس از این کار، همانطور که در تصویر زیر مشخص شده است، لغت آنلاین را در صورتی که شخص حضور داشته باشد، زیر نام او خواهید دید. اگر فرد مورد نظر شما آنلاین نباشد، هیچ لغتی از جمله آفلاین برایتان نمی افتد و اگر در حال نوشتن برای شما باشد لغت در حال نوشتن را خواهید دید.

ر صورتی که قادر هستید پیامی ارسال کنید، لازم به ذکر است اگر فرد مورد نظر شما در این پیام رسان حاضر باشد و شما برای او متنی بنویسید، دو تیک مات می خورد و این نشانگر آنلاین بودن شخص است. اما اگر زمانی که یک پیام را ارسال نمودید، تنها یک تیک مات خورد، یعنی کاربر آفلاین است و به محضی که آنلاین شود، این تیک، تبدیل به دو تیک مات می شود.

استفاده از وضعیت

خوشبختانه وضعیت های واتساپ تاریخ دارند و شما می توانید متوجه شوید در چه تاریخ و ساعتی این وضعیت گذاشته شده است و یا حتی یک مخاطب در چه ساعتی آن را مشاهده کرده است. این موضوع با مخفی کردن آخرین آنلاین بودن نیز از بین نخواهد رفت و باز هم قابل استفاده است.

بنابراین در صورتی که مخاطب مورد نظر شما استوری گذاشت، آن را مشاهده کنید و در پایین نام آن شخص، تاریخ و زمان ارسال را ببینید. اما اگر به هر دلیلی نمی خواهید این کار را انجام دهید و یا آن فرد اهل به اشتراک گذاشتن وضعیت نیست، خودتان دست به کار شده و یک وضعیت ارسال نمایید. پس از اینکه آن شخص آن را مشاهده کرد، ساعت دیده شدن توسط وی، نشان داده می شود و شما به پاسخ سوال خود می رسید.

اکنون نوبت شماست!

در این مقاله سعی کردیم همه ی راه های دسترسی به آخرین بازدید یک مخاطب از واتساپ را برای شما عزیزان بازگو کنیم. امیدواریم که این نوشته مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کرده و همچنین اگر سوالی تحت عنوان این نوشته دارید، پاسخ آن را از ما جویا شوید

---------------------------------------------------------

مخفی کردن واتساپ،کنترل واتساپ،ردیاب واتساپ،هک واتساپ،رفع هک واتساپ،مخفی کردن بازدید واتساپ،دیدن بازدید واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد