کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

چطوری واتساپ کسی رو ببینم بدون دسترسی

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

هک واتساپ دیگران از راه دور بدون دسترسی به گوشی(به راحتی)

هک کردن واتساپ بدون نیاز به گوشی فرد چگونه است؟

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف: پیامرسان ها از دسته محبوب ترین برنامه هایی هستند که در دو دهه اخیر به زندگی همه ما اضافه شده اند و خدمت بسیار بزرگی به همه ما کرده اند. به لطف پیام رسان های مختلفی مانند واتساپ، تلگرام، سیگنال یا پیام رسان های دیگر، ما این توانایی را داریم که با عزیزانمان در هر جای دنیا که هستند به راحتی صحبت کنیم و از آنها خبر بگیریم. در بعضی از این پیام رسان ها حتی فرصت آشنایی با افراد مختلف را داریم و می توانیم با آدم های جدید نیز آشنا شویم.

کنترل واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

واتساپ را می توان به جرئت مهم ترین و محبوب ترین پیامرسان جهان دانست. از آنجایی که در حال حاضر بیش از 2 میلیارد نفر، یعنی بالای 50 درصد از افرادی که به اینترنت دسترسی دارند، از این پیام رسان استفاده می کنند و به آن علاقه مند هستند. اما یکی از مهم ترین چیز هایی که همه ما به آن اهمیت می دهیم و برایمان مهم است، امنیت پیام رسان و ارتباطات ماست که برایمان خیلی مهم است که هک نشویم و به مشکلات مختلف گرفتار نشویم.

هک واتساپ یکی از موضوعاتی است که در این سال ها بسیاری از افراد را نگران کرده است. بسیاری از افراد نیز به دلایل مختلف مثل کنترل رفتار فرزندان در فضای مجازی به دنبال روش های هک واتساپ از راه دور هستند و می خواهند نسبت به هک کردن واتساپ دیگران اقدام کنند. در ادامه این مقاله درتلاش داریم تا شما را به مهم ترین و شناخته شده ترین روش های هک واتساپ که همه ممکن است بتوانند آن را انجام دهند آنشا کنیم تا این روش ها را بشناسید و برای مقابله با آنها آماده باشید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف

در ابتدا و قبل از این از اینکه راجع به هک واتساپ بدون این که به گوشی طرف مقابل دسترسی داشته باشیم صحبت کنیم، بهتر است بدانید هک کردن چیست؟ امکان هک کردن واتساپ وجود دارد یا خیر؟ و اینکه واتساپ از لحاظ امنیتی در چه سطحی قرار دارد؟

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف کاملا از راه دور رایگان

واتساپ جزء یکی از بهترین و شناخته شده ترین پیامرسان هایی است که روزانه توسط کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه که به تازگی توسط شرکت فیسبوک خریداری شده مدت ها است در این زمینه فعالیت می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. هک کردن واتساپ در واقع به این معنی است که شخص  هکر بتوان به سرور های اصلی این پیام رسان نفوذ کرد و از این طریق به اطلاعاتی که در اکانت واتساپ شخص موردنظر وجود دارد، دسترسی پیدا کند. نکته اینجاست که معمولا امنیت پیامرسان ها، از طرف سرور به شدت بالاست و به خوبی از اطلاعات و سرور های خود محافظت می کنند و امکان هک شدن را به حداقل رسانده اند.

اگر کسی بتواند سرور واتساپ را “هک” کند، این امکان وجود دارد که بتواند به اطلاعات تمام کاربرانی که از واتساپ استفاده می کنند دست یابد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک پیامک گوشی هک اس ام اس

چگونه استوری واتساپ دیگران را ببینیم بدون اینکه متوجه شوند

 

ا به ‌روزرسانی whatsapp خود با ویژگی جدید آن یعنی status که الگوبرداری شده از استوری Instagram  و snapchat است مواجه خواهید شد. حتماً برای شما هم پیش‌آمده که استوری یا استاتوس یکی از  آشنایان و یا به‌طورکلی کاربرانتان را به‌طور مخفیانه و بدون مطلع شدن وی مشاهده کنید. در حالت عادی پس از مشاهده استاتوس واتس اپ هرکدام از مخاطبانتان، نام کاربری شما نیز به‌عنوان یکی از بازدیدکنندگان به وی نشان داده خواهد شد. با ما همراه باشد تا در این مقاله با دو ترفند مشاهده استاتوس بدون اطلاع شخص موردنظر آشنا شوید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تلگرام از راه دور هک تلگرام بدون کد

روش اول- استفاده از تنظیمات whatsapp

از تنظیمات حریم خصوصی (privacy setting) در واتس اپ استفاده کنید. وارد تنظیمات شوید، روی گزینه accounts کلیک کرده و سپس وارد privacy شوید. حال در انتهای صفحه گزینه Read receipts را غیرفعال کنید.

بدین ترتیب اگرچه شما قادرید استاتوس های دوستانتان را تماشا کنید، نام شما به‌عنوان یکی از بازدیدکننده‌ها به وی نشان داده نخواهد شد. از طرف دیگر شما قادر نخواهید بود لیست اسامی کسانی که استاتوس های شما رو بازدید کرده‌اند مشاهده کنید که کمی نامطلوب به نظر می‌رسد. در این حالت در قسمت تعداد بازدیدکننده‌ها همواره عدد صفر برای شما نشان داده خواهد شد.

به علاوه در حین تبادل پیام‌هایتان در whatsapp دیگر شاهد آبی شدن تیک‌های ارسال پیام نخواهید بود و همواره پیام‌هایتان با تیک خاکستری باقی می‌ماند که یعنی از دیده شدن پیامتان بی‌اطلاع خواهید ماند.

درصورتی‌که با این روش مشکل دارید یک راه جایگزین نیز وجود دارد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

روش دوم- استفاده از قابلیت ذخیره‌سازی گوشی خود

whatsapp به‌صورت مخفیانه در گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید ذخیره‌سازی می‌کند. هنگامی‌که به پوشه whatsapp در گوشی همراه خود می‌روید، وارد پوشه media شوید و پوشه‌ای با نام statuses می‌یابید. با باز کردن این پوشه می‌توانید استوری های دوستان خود را مشاهده کنید.

تنها عیب این روش این است که به شما نشان نمی‌دهد هر استاتوس متعلق به کدام‌ یک از مخاطبین‌تان است اما در عوض شما به‌تمامی عکس‌ها و فیلم‌های استاتوس شده دسترسی دارید.

درصورتی‌که پوشه مذکور را نیافتید، وارد مدیریت فایل خود شوید و گزینه show hidden files را فعال کنید.

شما میتوانید جهت اطلاع بیشتر از ترفند های این اپلیکیشن به پست ” آموزش مخفی کردن چت ها در واتس آپ ” مراجعه نمایید.

سوالات متداول- دیدن مخفیانه استاتوس در واتس اپ

بله، اگر توسط شخصی مسدود شده باشید، او همچنان می تواند وضعیت واتس اپ شما را ببیند. ولی شما نمیتوانید، وضعیت او را ببینید. در واقع شما نمی توانید کاری کنید که وضعیت تان برای فرد مقابل مخفی شود. همچنین می توانید زمانی که شخص وضعیت شما را دیده است را مشخص کنید.

به سادگی به زبانه وضعیت بروید و روی گزینه حریم خصوصی در قسمت بالا ضربه بزنید. در میان گزینه های چه کسانی می توانند به روزرسانی وضعیت من را مشاهده کنند، گزینه مخاطبین من بجز … را انتخاب کنید. اکنون مخاطب (هایی) را که می خواهید به روزرسانی های وضعیت خود را از آن مخفی کنید را انتخاب کنید. قبل از ارسال به روزرسانی بعدی خود، باید چند دقیقه صبر کنید در غیر این صورت ، آنها هنوز هم می توانند وضعیت شما را مشاهده کنند.

اگر واتس اپ روی پنجره مکالمه باز می شود، ابتدا بر روی دکمه بازگشت در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید

در واتساپ گزینه ای برای بررسی اینکه چه کسی پروفایل شما را دیده است وجود ندارد. می توانید نمایش تصویر و وضعیت خود را برای شخص ناشناس (مخاطبینی که در لیست تماس شما نیستند) مخفی کنید. در صورت تنظیم نکردن حریم شخصی، وضعیت شما قابل مشاهده است.

اگر گزینه رسید خواندن واتس اپ شما خاموش باشد همه می توانند وضعیت شما را مشاهده کنند. برای این کار واتس اپ را باز کنید. به تنظیمات >> حساب کاربری >> حریم خصوصی بروید و گزینه رسیدن خواندن را خاموش کنید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

با تغییر حریم خصوصی وضعیت می توانید مشخص کنید که وضعیت شما برای چه کسانی قابل مشاهده باشد. برای برای تغییر حریم خصوصی وضعیت، برامه واتس اپ در دستگاه اندروید خود را باز کنید، به قسمت وضعیت بروید. روی دکمه منو بروید و سپس روی حریم خصوصی وضعیت ضربه بزنید. در اینجا مشخص کنید چه کسی می تواند به روزرسانی های وضعیت شما را ببیند.

اگر شخصی شما را از لیست مخاطبین خود حذف کند، نمی توانید اطلاعات پروفایل آنها مانند عکس پروفایل، پیام وضعیت و آخرین بازدید را مشاهده کنید (اگر قابلیت مشاهده شدن آنها روی «مخاطبین من» تنظیم شده باشد).

وضعیت واتس اپ شخص را در آیفون مشاهده کنید بدون اینکه مشاهده شود.

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف:یکی از قابلیت های خوب واتساپ اینه که شما میتوانید تصویر یا فیلمهای کوتاهی را در قسمت وضعیت خود اضافه کنید که بعد از ۲۴ ساعت به صورت خودکار استوری حذف می شود در اصطلاح عموم به وضیعیت استورسی هم میگویند افرادی که استوری شما دیدن  برای شما نمایش داده می شوند اگه بخواهیم بدون اینکه طرف مقابل متوجه شود شما استوری آن را مشاهده کردید میتوانید از این آموزش تصویری استفاده کنید پس با ما همراه باشید

برای دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف شما حتما باید از واتس اپ های مود شده استفاده کنید که واتس آپی که قابلیت مخفی کردن این مورد رادارد واتس اپ جی بی می باشد برای دانلود آن میتوانید از لینک دانلود GbWhatsApp استفاده کنید

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف

به ۲ روش صورت می گیرد

در این روش با این آموزشی که انجام میدیم هیچکدوم از مخاطباتون نمی فهمه که استوریشو دیدین

در ادامه آموزش دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف با ما همراه باشین

برنامه را اجرا کنید از بالای صفحه علامت سه نقطه را انتخاب کنید سپس گزینه JiMods را انتخاب کنید

در صفحه جدید باز شده گزینه Privacy یا حریم خصوصی  را انتخاب کنید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

در آخرین مرحله باید تیک گزینه Hide View Status را انتخاب و فعال کنید و با خیال راحت و آسوده وضعیت های واتس اپ را مشاهده کنید بدون اینکه طرف مقابل بفهمه که شما وضعیت یا استوری آنها را مشاهده کرده اید .

دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف

در این روش فقط افرادی که خودتون میخاید رو انتخاب میکنین و نمی فهمن که استوریشونو دیدین

در ادامه آموزش دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف با ما همراه باشین

برای اینکار روی استوری یا همون وضعیت مورد نظر لمس طولانی میکنیم(دستمونو میزاریم رو استوری واسه چند ثانیه)

تا تصویر زیر نمایان بشه

و بر روی گذینه بی صدا کلیک کنید

بعد از این کار استوری طرف میره توی لیست بی صدا که زیر ضاهر میشه مثل تصویر زیر

امیدوارم  مقاله دیدن استوری واتس اپ بدون فهمیدن طرف مورد استفادتون قرار بگیره و برای دوستانتون به اشتراک بزارید

آیا روش دیگری برای این کار  دارید؟ در بخش نظرات مطرح کنید

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه رایگان هک واتساپ با شماره از راه دور بدون دسترسی

ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

اتس‌اپ یکی از اپلیکیشن‌های محبوب‌ است. خیلی راحت و فقط با اضافه کردن شماره تلفن هر شخص، از هر کجای دنیا قادر به ارسال پیام در واتس‌اپ و برقراری ارتباط با آن شخص خواهید بود. با این حال، این امر می‌تواند اندکی آزاردهنده باشد، چرا که برای ارسال پیام شخصی، شما همیشه باید اول آن فرد را به دفترچه تلفن خود اضافه کنید، درصورتی که در اکثر موارد شما فقط می‌خواهید چند پیام کوتاه ارسال کنید. البته بسیاری از افراد میخواهند پیام دادن در واتساپ را بدون افتادن شماره انجام دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه‌ی ارسال پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره مخاطب مدنظر آشنا کنیم.

آیا پیام دادن در واتساپ بدون ذخیره شماره امکان پذیر است؟

همین در ابتدای مطلب بهتر است خیال شما را راحت کنیم: پیام دادن در واتساپ بدون افتادن شماره امکان پذیر نیست! چون شناسه اصلی ارسال کننده و دریافت کننده پیام، شماره موبایل وی است؛ و مانند تلگرام نیز شناسه دیگری مانند id برای فرستنده و دریافت کننده پیام وجود ندارد. تنها کاری که در واتس اپ می‌توان انجام داد این است که بدون ذخیره کردن شماره طرف مقابل در لیست مخاطبین به وی پیام ارسال کرد که به آن ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ می‌گوییم و در این مقاله به آن می‌پردازیم.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون برنامه از راه دور

استفاده از اپلیکیشن‌های ثانویه برای پیام فرستادن در واتس‌اپ بدون افتادن شماره

بسیاری از اپلیکیشن‏‌های ثانویه (Third-party) این کار را برایتان انجام می‏‏‏‌دهند. ارسال پیام در واتساپ بدون شماره ذخیره شده مخاطب، کار سختی نیست. تنها مشکل موجود این است که، این اپلیکیشن‌ها می‌توانند امنیت و عملکرد گوشی هوشمند شما را به خطر بیاندازند. همچنین ممکن است با سیستم عامل‌های خاصی ناسازگار باشند.

برای کمک به حل این مشکل، می‌خواهیم شما را با یکی از روش‌های ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ آشنا کنیم. مهم‌ترین ویژگی این روش این است که، نیازی به نصب اپلیکیشن‌های دیگری نیست و در هر دو سیستم عامل 
اندروید از یونانی، به‌معنای مرد، انسان، شبه‌آدم یا رُبات، به انگلیسی: Android یک سیستم‌عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد. اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است و در بین سیستم‌عامل‌های همراه بیشترین استفاده را دارد. در اوت ۲۰۰۵، گوگل شرکت اندروید واقع در پالو آلتو، کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک اندروید که توسط اندی رابین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. اندی رابین مدیر عامل اجرایی این شرکت پس از پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌مقام مدیریت مهندسی این شرکت و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد" style="box-sizing: border-box; border-bottom: 1px dotted;">اندروید
 و آی‌او‌اس کار می‌‌‌کند.

نحوه فرستادن پیام در واتساپ بدون ذخیره شماره

در نگاه اول ممکن است این روش که برای ارسال پیام در واتساپ بدون شماره معرفی می‌کنیم، برای کاربرانی که در استفاده از گوشی‏‌های هوشمند چندان حرفه‌ای نیستند، پیچیده به نظر برسد. اما همین‌ که تمام مراحل را قدم‌به‌قدم انجام دهید، متوجه خواهید شد که کار بسیار آسانی است. برای ارسال پیام ناشناس در واتس‌آپ مراحل زیر را انجام دهید:

  • مرورگرتان را روی موبایلتان اجرا کنید.
  • https://api.whatsapp.com/send?phone=XXXXXXXXXXX

    (به جای xها کافی است شماره مخاطب خود را با کد کشور، بدون علامت + وارد کنید.)

  • به عنوان مثال: اگر مخاطبتان شماره‌ی ایرانی داشته باشد (با پیش شماره‌ی ۹۸+)، برای ارسال پیام در واتساپ بدون شماره لینکی شبیه به لینک زیر خواهید داشت:
  • https://api.whatsapp.com/send?phone=0999111111111

  • بعد از وارد کردن لینک با شماره مخاطب مورد نظر، دکمه اینتر (Enter) را بزنید.
  • در واتس‌اپ پنجره‌ای برایتان باز می‌شود و از شما می‌خواهد “اگر می‌خواهید به این شماره پیام ارسال کنید، گزینه send message را لمس کنید”.
  • به صورت خودکار پنجره Start Chatting مخاطبی که شماره او را در لینک وارد کرده‌اید، برایتان نمایان می‌شود.

-------------------------------------

دیدن واتساپ دیگران،کنترل واتساپ دیگران،هک واتساپ،دیدن واتساپ دوستم،اموزش هک واتساپ،اموزش کنترل واتساپ،اموزش هک،چطوری هک کنم

مکان یابی شماره تضمینی از راه دور کاملا رایگان

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

ردیابی موقعیت فرد از طریق شماره موبایل

ردیابی گوشی موبایل افراد بدون نصب نرم افزار یکی از پر جستجو ترین های ردیابی در گوگل و دنیای اینترنت و وب می باشد که اگر شما هم به دنبال راهکارهای حرفه ای و یا ترفند های ردیابی افراد با نرم افزارهای حرفه ای ، ردیابی افراد با آی پی IP و یا ردیابی افراد توسط GPS هستید، کافیست تا با ما همراه باشید تا نرم افزارها و روش های ردیابی تلفن همراه را بیاموزید.

 

مکانیاب مخفی شماره موبایل

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

 

برای دریافت برنامه مکان یاب مخفی شماره موبایل همینجا را کلیک کنید

----------------------

ردیابی شماره موبایل محل سکونت شماره تلفن شماره تماس گیرنده تلفن همراه به شما کمک می کند تا شماره تلفن جستجو و پیگیری، کد STD و ISD را بدون اینترنت داشته باشید.

جستجوی هر شماره تلفن همراه بسیار آسان است، ردیاب شماره موبایل Live به شما پیشنهاد می دهد که مکان را انتخاب کنید و شماره تلفن را جستجو کنید.

آیا از شماره ناشناس تماس می گیرید؟ از شماره موبایل شماره شناسایی برنامه استفاده کنید تا از کدام شهر، دولت / اپراتور و شماره تلفن متعلق به آن باشد.

ما به شما کمک می کند تا هر شماره تلفن از جهان را ردیابی کنید. ردیاب موبایل، ردیاب محل سکونت تماس گیرنده، شماره تلفن همراه، ردیابی تماس تلفنی با تلفن در نقشه

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ راحت با شماره

جستجوی شماره های تلفن همراه در حالت آفلاین و پیگیری تماس های موبایل، تماس های تلفنی، تماس گیرنده های ناشناخته با ابزار ردیابی تلفن همراه.

شناسه تماس گیرنده و تلفن ردیاب اجازه می دهد تا شما را به جستجو و ردیابی هر شماره تلفن همراه و یا شماره تلفن ثابت در جهان است. شناسه تلفن همراه محل دقیق جغرافیایی را دنبال می کند.

مراجعه به شماره تلفن همراه شناسه تماس گیرنده زنده و ردیابی موقعیت مکانی است: ببینید که چه کسی تماس و شناسایی تماس های ناخواسته را از طریق شناسه تماس گیرنده با نام و موقعیت مکانی مشخص می کند.

شناسه واقعی تماس گیرنده و ردیاب موقعیت مکانی: در تماس با صفحه نمایش تماس با افرادی که تماس گرفته اند و تماس های ناشناس دریافتی را از طریق شناسه تماس گیرنده با نام و مکان (کشور، ایالت، شهر و اپراتور) مشاهده کنید.

✔ تماس های بلوک از ناشناس، شماره تلفن همراه ناخواسته و تماس گیرندگان.

✔ یافتن STD کد، کد ISD.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

✔ نشانگر موقعیت مکالمه تماس گیرنده در صفحه تماس را نشان می دهد.

✔ تعیین شماره تلفن همراه، اپراتور، شهر و دولت.

✔ نشان می دهد اطلاعات تماس گیرنده در هنگام تماس های ورودی و خروجی.

✔ برنامه تماس گیرنده موقعیت مکانی ردیاب برای آندروید خود را.

✔ برنامه ردیابی محل تماس گیرنده کاملا آفلاین است.

✔ شناسه تماس گیرنده – به شما کمک می کند قبل از پاسخ دادن به تماس گیرنده تماس بگیرید.

✔ بهترین نرم افزار تماس محل سکونت برای تلفن همراه خود را.

✔ پیگیری موقعیت تماس گیرنده با این برنامه.

✔ تلفن همراه تلفن همراه شماره موبایل رایگان شماره موبایل خود را برای تلفن همراه خود.

✔ نمایش محل در نقشه گوگل.

✔ شماره موبایل برنامه یاب کاملا آفلاین است.

----------------------

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

------------------------------------------------------------------

ردیاب شماره موبایل

موقعیت مکانی شماره تلفن همراه – برنامه کاربردی ردیابی موقعیت مکانی شماره تلفن ها فرصتی برای ردیابی هر شماره تلفن همراه با شماره تلفن همراه فعلی خود و اطلاعات حامل شبکه دارد. موقعیت شماره تلفن – مکان شماره تلفن جستجو را می توانید هر شماره مکانی موجود در حال حاضر دریافت کنید. شما می توانید هر مکان شماره تلفن همراه را جستجو کنید زیرا این برنامه ردیابی شماره تلفن همراه برای تلفن های اندرویدی است.


هک شماره هک واتساپ هک گوشی رایگان

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان امنیت سایبری به کاربران تلفن‌های اندروید در مورد پیام خطرناکی که در واتساپ در حال گردش است و از نقص امنیتی در سیستم عامل که امکان نصب مخفیانه نرم افزار مخرب بر روی تلفن را فراهم می‌کند و همچنین هدف قرار دادن تلفن‌ها از طریق واتساپ، هشدار داده اند.

لوکاس استفانکو، محقق شرکت امنیت سایبری ESET، نقصی را در سیستم عامل اندروید فاش کرد که می‌تواند به هکر‌ها اجازه دهد پیامی را در WhatsApp ارسال کنند که حاوی برنامه‌های مخربی است که می‌تواند تلفن گیرنده را پس از کلیک بر روی پیوند پیوست شده، به آن آلوده کند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

هشدار! پیام‌های جعلی جدید در واتساپ را جدی نگیرید پیام جعلی واتساپ به کاربران

این پیام جعلی با پیوندی همراه است که از کاربران می‌خواهد یک برنامه جعلی را برای کسب درآمد دانلود کنند و بعد آن‌ها را به وب سایتی مشابه Google Play Store هدایت می‌کند و پس از نصب برنامه، پیام مخرب از کاربر می‌خواهد انواع مجوز‌ها را فعال کند؛ و در ادامه به صورت مخفیانه در پس زمینه کار می‌کنند تا کاربر به هر پیامی که پاسخ دهد و خود به خود WhatsApp پیام جعلی را دوباره به مخاطبان دیگر ارسال می‌کند.

همان پیام تقلبی هر ساعت یکبار به طور خودکار ارسال می‌شود تا از شناسایی آن به عنوان یک پرونده مخرب یا پیام ارسالی جلوگیری شود. متن پیام می‌گوید: «این برنامه را بارگیری کنید و یک تلفن همراه برنده شوید»، همراه با URL که به نظر می‌رسد یک پیوند Google برای فریب کاربر است.

در این پیام از کاربران خواسته شده تا برنامه‌ای به نام "Huawei Mobile" را دانلود کنند، این برنامه‌ای جعلی است که برنامه‌های مخربی را به همراه دارد و متعاقباً بسیاری از تبلیغات را به دستگاه قربانی منتقل می‌کند، زیرا با کلیک بر روی آن‌ها افراد را به عضویت در یک سرویس فریب می‌دهد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : دانلود برنامه هک کامل گوشی

یک هک خطرناک واتس‌اپ به مهاجمان اجازه می‌دهد که به تمام پیام‌های کاربران دسترسی پیدا کنند و با استفاده از حساب آن‌ها، گفتگوهای خصوصی افراد دیگر را هم سرقت کنند.

به گزارش برنا؛ این حمله به هکرها اجازه می‌دهد که به عنوان یک دوست ظاهر شوند و به حساب شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند. اگر با این روش اطلاعات یک حساب در اختیار مهاجمان قرار بگیرد، آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن به افراد دیگر نیز حمله کنند.در حقیقت چنین حمله‌ای علاوه بر کاربر اصلی، افراد بیشتری را درگیر می‌کند و به مخاطبین او نیز آسیب وارد می‌کند.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

در این حمله از یک روش ساده اما قدرتمند برای دسترسی به حساب کاربران دیگر استفاده می‌شود. با این حال مقابله با آن بسیار ساده‌تر است: به هیچ عنوان کد تایید شش رقمی واتساپ را در اختیار فرد دیگری قرار ندهید. علاوه بر این، می‌توانید از احراز هویت دو مرحله‌ای هم استفاده کنید.

این حمله جدید با دسترسی مهاجم به حساب یک کاربر آغاز می‌شود و می‌تواند به لیست مخاطبین دسترسی پیدا کند. اگر شما در این لیست قرار داشته باشید، هکر برای شما پیام ارسال می‌کند. به تصور شما این یک پیام عادی از دوست یا اعضای خانواده شماست و به آن شک نمی‌کنید.

در این هنگام احتمالا یک پیام حاوی کد تایید شش رقمی واتساپ را دریافت می‌کنید که برای ورود به حساب یا تغییر در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت دریافت چنین کدی، تلاش مخفیانه مهاجم برای تبدیل حساب تمام افراد موجود در لیست مخاطبین کاربر اصلی به اکانت تجاری است.

پس از ارسال این کد، هکر که خود را دوست شما جا زده، به ارسال اشتباهی کد اشاره کرده و می‌خواهد این کد شش رقمی را برای او ارسال کنید. اگر چنین کدی را برای این مهاجم بفرستید، حمله موفق بوده و هکر به حساب شما دسترسی پیدا می‌کند و شما دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

حالا حساب شما به همراه لیست مخاطبین در اختیار فرد مهاجم قرار می‌گیرد و دوستانتان چنین حمله‌ای را تجربه می‌کنند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که کد تایید شش رقمی واتساپ را برای هیچ کاربر دیگری ارسال نکنید. حتی اگر کاربری شماره فرد دیگری را به اشتباه وارد کرده باشد، می‌تواند چنین کاری را با شماره درست امتحان کند و نیازی به دریافت کد تایید از شما نخواهد داشت.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون دسترسی به گوشی طرف مقابل

ه گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، ماجرای حمله هکری گسترده در کشورهای مختلف جهان چیست و عملاً «مارک زاکربرگ» چه زمانی از وجود آن مطلع شد؟ در پاسخ باید گفت هک شدن تعدادی از کاربران واتس اپ، وقتی به چشم آمد که مهندسان این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار قصد داشتند طرح‌هایی را برای افزایش هرچه بیشتر امنیت سایبری سرویس تماس صوتی واتس اپ اجرا کنند.

در این میان مشخص شد تعدادی از کاربران واتس اپ هک شده‌اند و حریم خصوصی آنها نقض شده است. واتس اپ که با Citizen Lab، یک گروه تحقیقاتی دانشگاه تورنتو همکاری تنگاتنگی دارد، به‌محض اطلاع از این مشکل با محققان و همچنین گروه‌های حقوق بشری تماس گرفت و بسرعت شکاف امنیتی خود را وصله کرد. همچنین از کاربران خواست تا نسخه واتس اپ خود را آپدیت و جدیدترین نمونه را بر گوشی خود نصب کنند. واتس اپ همچنین از کاربران خود خواست به آپدیت سیستم عامل گوشی‌های خود نیز بپردازند تا به این ترتیب در برابر هرگونه حمله سایبری احتمالی حفاظت شوند. گفتنی است این بدافزار؛ گوشی‌های آیفون، گوشی‌های اندرویدی، ویندوز و همچنین گوشی‌های مجهز به سیستم عامل تایزن سامسونگ را نشانه گرفته است.

اما شیوه این حمله چگونه بوده است و چه افرادی هدف اصلی این حمله هکری بوده اند؟ تحقیقات Citizen Lab نشان داد پلتفرم NSO با استفاده از نقص امنیتی موجود در سیستم تماس صوتی واتس اپ، یک بدافزار با نام Pegasus را به گوشی برخی کاربران واتس اپ در جهان ارسال کرده‌اند و حتی در شرایطی هم که کاربر به این تماس صوتی پاسخ نداده، باز هم آلوده شده است. این بدافزار حتی می‌تواند دوربین گوشی را در اختیار بگیرد وعملاً به یکی وسیله نظارتی جیبی تبدیل شود.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ دیدن متن پیام واتساپ دیگران

طبق گزارش Citizen Lab موتور محرکه این حمله سایبری که برخی آن را یکی از ترسناک‌ترین هک‌های تاریخ می‌دانند، Pegasus پیچیده‌ترین جاسوس افزار موجود در بازار است. Pegasus برای نظارت بر قربانی، از چندین ناقل و تعدادی تاکتیک ازجمله zero-day و شیوه فریب دادن استفاده کرده است تا در شاخص‌های محبوب امنیتی سیستم‌های عامل گوشی‌ها نفوذ کنند و آرام و بی‌سرو صدا و بدون اجازه و اطلاع کاربر، این جاسوس افزار را نصب کند. پس از نصب این بدافزار، حالا تنها یک تماس صوتی کافی است تا کاربر آلوده شود و اطلاعات باارزش گوشی‌ها به سرقت برود. همه قربانیان حداقل یک تماس صوتی واتس اپ از یک شماره ناآشنا داشته‌اند و همین موضوع کلید حل این معما برای گروه تحقیقاتی Citizen Lab بود.

کنترل  واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

--------------------------

دادخواست علیه NSO

در حال حاضر واتس اپ بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و پیش از این، بارها بر امنیت پلتفرم خود به‌دلیل رمزگذاری‌های end-to-end تأکید کرده بود و حتی گفته می‌شد این رمزگذاری‌ها را حتی خود واتس اپ هم نمی‌تواند رمزگشایی کند. اما حالا یک پلتفرم همه این ادعاها را زیر سؤال برده است چرا که با ارسال یک بدافزار از گوشی کاربران جاسوسی کرده و حریم خصوصی آنها را به خطر انداخته است. روزنامه «فایننشال تایمز» هم بازیگر اصلی این حمله هکری را NSO می‌داند که برای آژانس‌های امنیت غربی و خاورمیانه محصولاتی خاص تولید می‌کنند. به‌دنبال روشن شدن موضوع، فیس‌بوک به‌عنوان شرکت مادر واتس‌اپ دادخواستی علیه گروه NSO از رژیم صهیونیستی تنظیم کرده و به دادگاهی در سن فرانسیسکو ارس ال کرده است. اتهام مطرح شده در این دادخواست، حمله هکری گروه NSO به 1400 نفر از کاربران واتس اپ در 5 قاره جهان از 20 کشور جهان یعنی آسیا، آفریقا، اروپا، خاورمیانه و امریکای شمالی است. در این دادخواست همچنین آمده است که در طول یک دوره 14روزه (از اواخر آوریل تا اواسط ماه مه) مقامات سیاسی، دیپلمات‌ها، فعالان حقوق بشر و روزنامه نگاران در کشورهایی همچون بحرین، امارات متحده عربی، هند، پاکستان و مکزیک از طریق واتس‌اپ مورد حمله هکری قرار گرفته‌اند. فیس‌بوک در دادخواست خود خواستار مسدود شدن این پلتفرم در سراسر جهان شده است. گفتنی است این نخستین بار است که یک شبکه پیام رسان رمزگذاری شده، چنین شکایتی را تنظیم کرده است. البته با اینکه هنوز مشخص نیست چه کسی از این نرم افزار برای حمله هکری استفاده کرده ولی بیشتر کشورهایی که مورد حمله این بدافزار قرار گرفته‌اند عملاً متحدان امریکا بوده‌اند.

                کنترل مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک با دسترسی به ایمیل و شبکه های اجتماعی

                ​​

شناسایی تروریست‌ها یا کمک به سرکوب؟

هرچند «مارک زاکربرگ» NSO را متهم به دسترسی غیرقانونی به سرورهای واتس اپ و سرویس‌های آن برای ارسال کدهای مخرب به‌ وسایلی مشخص کرده است ولی NSO هرگز این اتهام را نپذیرفت. سخنگوی NSO یادآور شده است که این شرکت، پلتفرم و نرم افزار جاسوسی خود را تنها در اختیار دولت‌ها و آژانس‌های امنیت در کشورهای مختلف قرار داده است تا با کمک آن تروریست‌ها و افراد فعال در جرایم جدی آنلاین را ردیابی و شناسایی کنند. درواقع این پلتفرم به دولت‌ها کمک می‌کند تا با بدافزار خود سیستم عامل گوشی تروریست‌ها را تحت کنترل خود دربیاورند و با اطلاع یافتن از نقشه‌های آنها، همیشه بتوانند یک قدم از تروریست‌ها جلوتر باشند. وی افزود: این کمپانی تنها به فکر مقابله با تروریسم است و گواه آن نیز دستگیری الکاپو، مافیای مواد مخدر مکزیک در سال 2011 با کمک این پلتفرم است.

البته «جان اسکات ریلتون» یکی از محققان فعال در گروه Citizen Lab در پاسخ به سخنگوی NSO، این حمله هکری را بسیار خطرناک دانست و افزود: حداقل 100نفر از قربانیان این حمله هکری روزنامه نگاران و اعضای اپوزیسیون کشورهای مختلف یا فعالان حقوق بشر بوده‌اند نه مجرم و تروریست. درواقع به نظر می‌رسد از این ابزار برای سرکوب بیشتر استفاده می‌شود.

این نخستین بار نیست که پلتفرم جاسوسیNSO به خبرنگاران حمله کرده است. پیش از این نیز طبق گزارش نیویورک تایمز، امارات متحده عربی از NSO برای هک کردن تلفن یکی از امیران قطر و یک شاهزاده سعودی بهره گرفته بود. همچنین طبق این گزارش، ردپای جاسوس افزاری که اکنون به جان گوشی‌های کاربران واتس اپ در 20 کشور جهان افتاده است، پیش از این در کشته شدن فجیع«جمال خاشقجی» روزنامه نگار واشنگتن پست دیده شده و «عمر عبدالعزیز» دوست جمال خاشقجی و مسئولان مجمع‌های شهری مکزیک هم از حملات بدافزاری NSO در امان نمانده‌اند.

نگرانی واتس اپ از کاهش کاربران هندی

واتس اپ با 400 میلیون کاربر فعال در هندوستان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود و حالا که مشخص شده تعدادی از کاربران هندی تحت تأثیر جاسوس افزار Pegasus قرار گرفته‌اند، شرایط برای واتس اپ کمی سخت شده است؛ جاسوس افزاری که از طریق تماس صوتی واتس اپ روی گوشی کاربر می‌نشیند و می‌تواند کنترل آن را به دست بگیرد.

گفته می‌شود حدود 20 فعال، وکیل و خبرنگار هندی از این طریق هک شده‌اند و به همین دلیل هم مقامات هندی ازجمله «راوی شانکار» وزیر دادگستری هند در توئیتر خود از واتس اپ خواستار توضیح شده‌اند. این در حالی است که اپوزیسیون فعال در هندوستان، انگشت اتهام را به سوی«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند نشانه رفته‌اند و جاسوسی از خبرنگاران، فعالان حقوق بشر و رهبران اپوزیسیون را کار دولت این کشور می‌دانند. آنها معتقدند دولت هند با استفاده از این بدافزار جاسوسی و نشانه گرفتن شهروندان، عملاً دموکراسی را به خطر انداخته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مقامات دولتی کشورهای زیادی که با آمریکا در ارتباط هستند هدف نرم افزار هکری شدند که از طریق پیام‌های برنامه واتس‌اپ از تلفن‌های کاربران جاسوسی می‌کرد.

به گفته این خبرگزاری روز سه شنبه ۲۹ اکتبر واتس‌اپ شکایتی را علیه گروه اسرائیلی ان اس او که سازنده ابزارآلات هکری هست، تنظیم کرد.

راساس منابع رویترز نرم افزار ان اس او گروپ به هکرها اجازه داده است تا به اطلاعات ذخیره شده در تلفن‌های مقامات و نظامیان دسترسی پیدا کنند.

رویترز بدون اشاره به اسامی تمامی کشورهایی که این اتفاق برای آنها رخ داده است اعلام نکرد که چه کسی این نرم افزار را استفاده کرده است.

این منابع همچنین تاکید کردند که برخی از اهداف در آمریکا، امارات متحده عربی، بحرین، مکزیک، پاکستان و هند بودند.

واتس‌اپ همچنین شرکت NSO Group را به هدف قرار دادن ۱۰۰ مدافع حقوق بشر، خبرنگار و اعضای جامعه مدنی در جهان متهم کرده است.

شرکت مذکور که در "هرتزلیا" در شمال تل آویو قرار دارد در ماه مه گذشته اعلام کرده بود که فناوری این شرکت از طریق واسطه مجوزها به دولت‌ها فروخته شده است تا علیه جنایت و تروریسم به کار گرفته شود.

----------------------------------

هک شماره،هک گوشی رایگان،هک واتساپ،برنامه هک شماره،برنامه هک گوشی رایگان،برنامه هک واتساپ،برنامه هک گوشی،هک گوشی

هک کلاب هاوس ;کاملا رایگان

کلاب هاوس نیامده هک شد مقاله و روش کار

اطلاعات میلیاردها کاربر در کلاب هاوس هک شد

در ادامه لینکی رو به شما ارایه میدیم که اگر اطلاعات شما هم جزو همین موارد باشد بتونید این مشکل رو سریع حل کنید

به گزارش محققان امنیتی، اطلاعات کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس به سرقت رفته و قرار است در "دارک نت" به فروش برسد. سارق برای اثبات ادعای خود ۸۳ میلیون شماره تلفن را مجانی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، ایندیا تایمز از قول محققان امنیتی نوشته است که اطلاعات ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفر از کاربران شبکه اجتماعی کلاب هاوس به سرقت رفته و قرار است این اطلاعات در "دارک نت" در ماه سپتامبر به مزایده گذاشته شود.

مارک روف، پژوهشگر امنیت فضای مجازی با انتشار توئیتی نوشت: "داده‌های پایگاه شبکه اجتماعی کلاب هاوس برای فروش در دارک‌نت قرار گرفته است". او در توئیت خود تصویری از انجمن دارک نت را منتشر کرده که در آن داده‌های لورفته کلاب هاوس نشان داده شده است. این پست توسط کاربری با عکس پروفایل ماسک گای فاکس، با جزئیات بیشتر در مورد هک داده‌ها، ارسال شده است.

فروشنده اعلام کرده که شماره تلفن ثابت، تلفن همراه، شماره تلفن شرکت‌ها و افراد خصوصی در این اطلاعات قرار دارند و او برای اثبات ادعای خود شماره تلفن ۸۳ میلیون نفر را به صورت مجانی در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

کلاب هاوس یک برنامه چت صوتی زنده است که در آن کاربران یک اتاق ایجاد و در آن صحبت می‌کنند.

به گفته کارشناسان، هک شدن این حجم عظیم از شماره‌های تلفن به دلیل ثبت دفترچه تلفن‌های کاربران توسط کلاب هاوس است که به شکل محرمانه صورت گرفته است.

بدین ترتیب کلاب هاوس به شماره تلفن افرادی دست یافته‌ که حتی از این اپ هم استفاده نمی‌کنند. کلاب هاوس اعلام کرده است که ۱۰ میلیون کاربر دارد.  

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک دعوتنامه کلاب هاوس

هک شدن کلاب‌هاوس صحت دارد؟

میلاد نوری، برنامه نویس و کارشناس آی تی درباره صحت هک شدن اطلاعات کلاب‌هاوس به تجارت نیوز گفت: «تا دیشب که کلاب هاوس این موضوع را تایید نکرده بود و چون تایید نکرده است مشخص نیست که این اطلاعات واقعی هستند یا خیر. اما چون اعداد به تعداد کاربران کلاب‌هاوس نزدیک است این موضوع مطرح شده.»

او درباره مخاطبان این اپلیکیشن گفت: «شما وقتی عضوکلاب هاوس می‌شوید می‌توانید دعوت نامه ازسال کنید و اگر به طو میانگین هر شخصی ۳۰۰ مخاطب تلفنی داشته باشد این اعداد با هم همخوانی دارند و اگر هم چیزی منتشر شده است صرفا شماره تلفن همراه آن‌ها است.»

نوری درباره میزان صحت سنجی این اتفاق ادامه داد: «با توجه به عدم واکنش کلاب هاوس، صحت سنجی این موضوع واقعا سخت است که آیا این دیتا واقعا متعلق به کلاب هاوس است یا یک پایگاه داده از منابع مختلف اس که به یک عددی نزدیک به کلاب هاوس رساندند که طبیعی جلوه کند.»

کنترل  واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

--------------------------

خطرات درز شدن اطلاعات کاربران چیست؟

نگرانی‌هایی درباره درز اطلاعات وجود داشت. این کارشناس درباره این موضوع گفت: «شناسه کاربری و اطلاعات شخصی کاربرها داخل این پایگاه داده اطلاعات نیست. اول باید بدانیم که آیا واقعا این اطلاعات متعلق به کلاب هاوس است؟ اگر متعلق به کلاب هاوس است، آن فردی که این اطلاعات را به دست آورده به اطلاعات اصلی داشته یا صرف شماره موبایل را به دستت آورده است؟»

نوری درباره انتشار شماره کاربران ادامه داد: «اگر فقط شماره‌ها منتشر شده باشد که هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد، صرفا یک پایگاه داده اطلاعات با ۳٫۸ میلیارد است که تقریبا شماره نصف جمعیت کره زمین است.»

او درباره افشای هویت کاربران کلاب‌هاوس گفت:«اگر شناسه کاربری و اسم و فامیل هم به دست آمده باشد، افرادی که به هر دلیلی به صورت ناشناس در این اپلیکیشن فعالیت دارند هویتشان مشخص می‌شود به طور مثال یک سازمان حقوقی کلاب هاوس دارد اطلاعات شخص حقیقی سازنده آن منتشر می‌شود.»

او درباره امکان جدید این اپلیکیشن گفت: «کلاب هاوس اخیرا مانند توییتر و اینستاگرام قابلیت امکان پیام را به پیام‌رسان خود اضافه کرده است و چون این قابلیت هنوز خیلی جا نیفتاده، کسی از آن استفاده نمی‌کند به همین دلیل جای نگرانی چندانی وجود ندارد.»

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : دانلود برنامه هک کامل گوشی

امنیت کلاب‌هاوس ضعیف است

نوری درباره عدم صحت سنجی این اطلاعات توضیح می‌دهد: «این اطلاعاتی که در دسترس قرار می‌دهند گاهی اوقات فیک است و گاهی اوقات این نمونه‌ها صحت سنجی می‌شود و برای این کار چند شماره منتشر می‌شود، اما حالا که این اتفاق نیفتاده و صحت سنجی نشده، اطلاعات ارزشی ندارند.»

به اعتقاد او تنها انگیزه از انجام این کار و به دست‌آوردن شماره‌ها می‌تواند صرفا ضربه زدن به کلاب هاوس باشد. وقتی اطلاعات تلگرام هک می‌شود، چت‌های کاربران است که اهمیت دارد، اما درباره کلاب هاوس موضوع متفاوت و حائز اهمیتی وجود ندارد.

این برنامه نویس درباره میزان امنیت این برنامه می‌گوید: «این موضوع چه تایید بشود، چه تایید نشود، اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون پیش از این هم یک‌بار تمام اطلاعات کلاب هاوس منتشر شده بود. این اپلیکیشن از لحاظ امنیت خیلی ضعیف است و کاربران باید روی این موضوع دقت کنند.»

اپلیکیشن کلاب‌هاوس یک برنامه بر پایه گفت‌وگوی صوتی است که به تازگی از نسخه رسمی آن رونمایی شده است و برای ورود به این برنامه نیازی به دعوت نامه نیست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

سکوت مسئولان کلاب هاوس درباره هک شدن این شبکه اجتماعی

مسئولان شبکه اجتماعی کلاب هاوس به سوال خبرنگاران درباره هک شدن این شبکه اجتماعی پاسخ نداده و فعلاً سکوت کرده‌اند. اطلاعات منتشر شده از حساب کاربری افراد در صورتی که در معرض دید دیگران قرار بگیرد می‌تواند مواردی مانند فیشینگ یا سرقت اطلاعات مربوط به هویت افراد را به دنبال داشته باشد.

این شبکه اجتماعی در ماه مارس و به صورت دعوتنامه‌ای و صرفاً برای سیستم عامل Ios راه اندازی شد و شرکت سازنده آن اعلام کرد که از نصب کلاب هاوس روی سیستم عامل اندروید خودداری کنند، چرا که نسخه‌های عرضه شده برای این سیستم عامل اصلاً امن نیستند.

چه اطلاعاتی از کاربران کلاب هاوس لو رفته است؟

 

پایگاه داده لو رفته حاوی انواع اطلاعات مربوط به کاربر از پروفایل های Clubhouse است، از جمله:

  1. ۱- شناسه کاربری
  2. ۲- نام
  3. ۳- آدرس اینترنتی عکس
  4. ۴- نام کاربری
  5. ۵- آدرس توییتر
  6. ۶- آدرس اینستاگرام
  7. ۷- تعداد دنبال کنندگان
  8. ۸- تعداد افرادی که توسط کاربر دنبال می شوند
  9. ۹- تاریخ ایجاد حساب
  10. ۱۰- چه کسی آن ها را به کلاب هاوس دعوت کرده است

 

        برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ دیدن متن پیام واتساپ دیگران

 

  1. هک شدن کلاب هاوس و اطلاعات لو رفته چه خطراتی دارد؟

    اطلاعات موجود در فایل لو رفته اطلاعات کاربران Clubhouse به روش های مختلفی قابل سواستفاده است:

  2. ۱- انجام فیشینگ هدفمند یا انواع دیگر حملات مهندسی اجتماعی
  3. ۲- راحت تر شدن هک پسوردهای Clubhouse
  4. پایگاه داده SQL که لو رفته است فقط حاوی اطلاعات پروفایل Clubhouse است.

    ما هیچ اطلاعات عمیق حساس مانند جزئیات کارت اعتباری یا اسناد قانونی را در بایگانی منتشر شده پیدا نکردیم. با این اوصاف، حتی یک اسم پرفایل لو رفته با اتصال به سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی کاربر که از پیش لو رفته اند می تواند برای صدمه واقعی به او وارد کند.

    به خصوص مهاجمان مصمم می توانند اطلاعات موجود در پایگاه داده SQL فاش شده را با سایر داده های لو رفته ترکیب کنند تا مشخصات دقیق قربانیان بالقوه خود را به دست بیاورند. با در دست داشتن چنین اطلاعاتی، آنها می توانند حملات بسیار متقاعدکننده فیشینگ و مهندسی اجتماعی را انجام دهند یا حتی اقدام به سرقت هویت علیه افرادی کنند که اطلاعات آنها در انجمن هکرها افشا شده است.

  5.                 کنترل مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک با دسترسی به ایمیل و شبکه های اجتماعی

                    ​​

    اگر کاربر ClubHouse هستید، پس از این که کلاب هاوس هک شد باید چه کاری انجام بدهید؟

    ما به شما توصیه می کنیم:

  6. ۱- از اینجا چک کنید که آیا ایمیل یا شماره تماس شما قبلاً لو رفته است یا خیر.
  7. ۲- مراقب پیام های مشکوک Clubhouse و درخواست های ارتباط از طرف افراد غریبه باشید.
  8. ۳- رمز ورود حساب Clubhouse خود را تغییر دهید.
  9. ۴- از یک ابزار مدیر رمز عبور قوی استفاده کنید و ذخیره امن آنها در نظر بگیرید.
  10. ۵- احراز هویت دو عاملی (2FA) را در همه حساب های آنلاین خود فعال کنید.
  11. ۶- همچنین، مراقب ایمیل های احتمالی فیشینگ و پیام های متنی باشید. بر روی موارد مشکوک کلیک نکنید و به کسی که نمی شناسید پاسخ ندهید.

 

-------------------------------

کلاب هاوس،هک کلاب هاوس،اموزش هک کلاب هاوس،هک برنامه کلاب هاوس،دعوتنامه کلاب هاوس،برنامه هک کلاب هاوس

هک واتساپ فقط با شماره تلفن عملی و رایگان از راه دور

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

هک واتس اپ WhatsApp و کنترل پیام ها

هک واتس اپ WhatsApp و جاسوسی پیام ها با برنامه رایگان هک واتساپ از راه دور برنامه اگر شما می خواهید به خواندن پیام های WhatsApp شخص دیگری؟

آیا ممکن است به هک به حساب WhatsApp یک شخص و به دست آوردن دسترسی به پیام های خود را؟ هک واتساپ و کنترل کامل پیام ها بصورت مخفی راه‌های هک شدن واتساپ؟

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : کنترل واتساپ دیگران با شماره از راه دور رایگان

 

جواب مثبت هست با ما باشید

با فرایندهای صحیح و ابزار مناسب،

آن را بسیار ممکن است برای هک حساب WhatsApp یک شخص و خواندن پیام های خود را. در حالی که هک شدن حساب واتساپ شخص دیگری ممکن است مانند aviolation از حریم خصوصی خود به نظر می رسد،

آن را دارای برنامه های کاربردی آن است.

کنترل  واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

--------------------------

به عنوان مثال، می توان آن را برای به دست آوردن دسترسی به حساب واتساپ فرزند خود را اگر شما فکر می کنم که آنها ممکن است در رفتار مخاطره آمیز با شخصیت های نابکار است.

این مقاله قصد دارد تا شما را راهنمایی در مورد چگونه به راحتی یک حساب واتساپ دسترسی داشته باشید.

برنامه هک واتساپ یکی از بشترین جستجوها را در گوگل داشته و همچنان دارد.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ راحت با شماره

دلیل آن هم کاملا واضح است زیرا برنامه واتساپ  همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین مسنجر ها بوده و هست. قبل از ظهور تلگرام واتساپ یا Whatsapp و تقریبا تمام دارندگان گوشی های هوشمند این برنامه را نصب کرده بودند و از آن استفاده می کردند.

اما در این مطلب قصد داریم یک برنامه هک واتساپ بسیار مفید و کارامد را معرفی کنیم.

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ تضمینی با شماره از راه دور

 

کنترل کامل پیام ها :

مشاهده پیام های ارسال و دریافت شده بدون نیاز به روت کردن گوشی

مشاهده جزئیات پیام ها از جمله تاریخ و ساعت ارسال یا دریافت دریافت مخاطبین

بهترین برنامه های هک واتساپ در جهان را بشناسید

اجرای Remote Code از طریق GIF

محققان امنیتی Awakened در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ میلادی توانستند از یک آسیب‌پذیری در واتساپ پرده برداری کنند

که به هکرها اجازه می‌دهد با استفاده از فایل گیف، کنترل برنامه پیام رسان را در دست بگیرند.

این هک زمانی اتفاق خواهد افتاد که واتساپ اقدام به پردازش تصاویر از گالری برای ارسال خواهد کرد.

هنگامی که این اتفاق رخ دهد، واتساپ برای نشان دادن پیش نمایش فایل اقدام به تجزیه کردن فایل گیف خواهد کرد؛ فایل‌های گیف را می‌توان بسیار ویژه توصیف کرد، زیرا دارای رمزگذاری‌های بسیار زیادی هستند و این بدان معناست که می‌توانند کد را درون تصویر پنهان کنند. در صورتی که هکر بخواهد یک فایل گیف مخرب را برای کاربران ارسال کند،

به راحتی می‌تواند تاریخچه چت را در معرض خطر قرار دهد.

هکرها به راحتی می‌توانند تمام پیام های ارسالی و دریافتی را مشاهده کنند،

همچنین می‌توانند پرونده‌ها، تصاویر و فایل های ویدیویی که از طریق واتساپ ارسال شده‌اند را هم مشاهده کنند.

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : دانلود برنامه هک واتساپ از راه دور رایگان

 

حمله به تماس صوتی با بدافزار Pegasus

این حمله ترسناک به هکرها اجازه می‌دهد تا با برقراری یک تماس صوتی با هدف، دسترسی کامل به دستگاه پیدا کنند،

حتی اگر هدف به تماس پاسخ هم ندهد نیز می‌تواند تاثیر خود را بگذارد.

لازم به ذکر است که گاهی وقت‌ها، سوژه هیچ اطلاعی مبنی بر نصب شدن بدافزار روی دستگاه خود ندارد.

بر اساس اطلاعات موجود، این هک از طریق یک روش معروف تحت عنوان Buffer Overflow انجام می‌شود؛

در حقیقت یک هکر تعداد زیادی کد را در یک بافر کوچک قرار می‌دهد و آن را در محلی که امکان دسترسی وجود ندارد،

قرار خواهد داد. تا زمانی که هکر کد را در محل امن اجرا کند، می‌تواند اقدامات مخرب زیادی را انجام دهد. درباره این نوع حمله می‌توان گفت که هکرها اقدام به نصب یک جاسوس افزار قدیمی و مشهور خواهند کرد که به هکرها اجازه می‌دهد

داده‌های تماس تلفنی،

پیام‌ها،

تصاویر و فایل های ویدیویی را جمع‌آوری کنند

، حتی می‌توانند دوربین و میکروفون‌های دستگاه را فعال کنند تا کار جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات بهتر از گذشته انجام شود.

بر اساس اطلاعات موجود، این آسیب‌پذیری‌ها برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید، آی او اس، Windows 10 Mobile و Tizen وجود دارند. این نوع هک به یک شرکت اسرائیلی NSO Group مربوط بوده که متهم به جاسوسی از کارمندان عفو بین‌الملل و سایر فعالان حقوق بشر است.

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک واتساپ بدون دسترسی

 

حملات مهندسی شده اجتماعی

یکی از روش‌های دیگری که برای هک واتساپ به کارگیری می‌شود را می‌توان حملات مهندسی شده اجتماعی دانست؛

در این روش از روانشناسی انسانی برای سرقت اطلاعات یا انتشار اطلاعات نادرست استفاده می‌شود.

یکی از شرکت‌های امنیتی با نام Check Point Research توانست نوعی حمله تحت عنوان حملات مهندسی شده اجتماعی را فاش کند.

این قابلیت به افراد اجازه می‌دهد از ویژگی نقل و قول در گپ گروهی سوء استفاده کنند و متن پاسخ یک فرد دیگر را تغییر دهند؛

این کار به هکرها اجازه می‌دهد اظهارات جعلی را که از نظر سایر کاربران مشروع است، تهیه نمایند.

محققان توانستند با رمزگشایی ارتباطات واتساپ، این کار را انجام دهند.

هکرها می‌توانند با استفاده از این روش، داده‌های ارسالی میان نسخه موبایل و وب واتساپ را مشاهده کنند و ارزش و جایگاه را تغییر دهند که در نهایت باعث می‌شود بتوانند جعل هویت و ایجاد تغییر در پیام‌ها را انجام دهند.

محققان افزودند که این مسئله می‌تواند برای کلاهبرداری یا پخش اخبار جعلی از سوی هکرها مورد استفاده قرار گیرد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، حتی اگر این آسیب‌پذیری در سال ۲۰۱۸ میلادی فاش شده باشد، هنوز و زمانی که محققان در کنفرانس بلک هات لاس وگاس دور هم جمع شده‌اند نیز برطرف نشده و وجود دارد.

 

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک تضمینی واتس اپ با شماره

 

Media File Jacking

یکی از خطرات امنیتی که توانسته موجب هک واتساپ و تلگرام شود را می‌توان Media File Jacking دانست.

این حمله از راهی انجام خواهد شد که برنامه‌ها اقدام به دریافت فایل‌هایی همانند تصاویر و ویدیو خواهند کرد و در نهایت، آن‌ها را در فضای ذخیره‌سازی خارجی ذخیره می‌کنند.

بر اساس اطلاعات موجود، این حمله با نصب یک بدافزار در یک برنامه به ظاهر بی ضرر آغاز خواهد شد؛ این بدافزار می‌تواند تمام پرونده‌های دریافتی در واتساپ و تلگرام را مورد بررسی قرار دهد و نظارت دقیقی روی آن‌ها داشته باشد.

هنگامی که یک پرونده جدید وارد شود، بدافزار می‌تواند جابه‌جایی فایل فیک را با فایل اصلی انجام دهد.

محققان امنیتی سیمانتک توانستند این موضوع را کشف کنند و اظهار داشتند که هکرها از این ضعف امنیتی برای کلاهبرداری از مردم یا انتشار اخبار جعلی استفاده خواهند کرد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید این مشکل امنیتی را در سریع‌ترین زمان ممکن، حل کنید. شما باید وارد تنظیمات واتساپ شوید و در ادامه گزینه Chat Settings را انتخاب کنید تا بتوانید Save To Gallery را پیدا کنید؛ این گزینه باید خاموش باشد و در صورتی که فعال بود، به راحتی آن را خاموش کنید. 

---------------------------------------------

هک واتساپ فقط با شماره تلفن،برنامه هک واتساپ فقط با شماره تلفن،هک واتساپ،برنامه هک واتساپ با شماره،برنامه هک واتساپ رایگان،برنامه هک واتساپ،برنامه هک گوشی،هک گوشی