کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

کنترل واتساپ شماره موبایل پیام ها و مکان یابی کافه اپس ردیاب

دانلود برنامه و بازی اندروید - نرم افزار اندروید | کافه اپس دانلود برنامه مکان یاب و ردیاب شماره موبایل دانلود مکانیاب ردیاب شماره موبایل دانلود اپ ردیابی دانلود برنامه کنترل و ردیاب واتساپ دیگران

هک واتساپ سرک کشیدن در واتساپ کاربران

استفاده از برنامه مستلزم خواندن کامل توضیحات و لینک های این صفحه هست لینک برنامه های معرفی شده در پایین صفحه میباشد

به نقل از RT Arabic؛ تحقیقات جدید نشان داد که مکانیسم‌های کنترلی مورد استفاده فیسبوک برای کار با برنامه واتساپ، برخلاف وعده‌های مارک زاکربرگ، رئیس آن در خصوص حفظ حریم خصوصی کاربران این برنامه است.

 

کنترل واتساپ ردیاب و کنترل واتساپ دیگران

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

برای دریافت برنامه کنترل واتساپ دیگران روی عکس یا همین متن کلیک کنید

زاکربرگ در سخنرانی خود در سنا در سال ۲۰۱۸ گفت: "ما هیچ محتوایی را در واتساپ نمی‌بینیم." با این حال، تحقیقات انجام شده توسط ProPublica، مستقر در نیویورک، بر اساس اسناد، داده‌ها و مصاحبه با ده‌ها کارمند فعلی و سابق این شرکت و پیمانکاران آن، به این نتیجه رسید که فضای خیلی هم برای کاربرانش خصوصی نیست.

این اولین تحقیق در نوع خود است که جزئیات و توانایی اپراتورهای واتساپ را برای بررسی پیام‌ها و داده‌های کاربران نشان می‌دهد و نحوه استفاده آن‌ها از این اطلاعات را بررسی می‌کند. این سایت هشدار داد که از زمان تصاحب واتساپ در سال ۲۰۱۴، فیسبوک در سکوت، ضمانت‌های امنیتی جامع را برای کاربران برنامه به طرق مختلف تضعیف کرده است.

خاطرنشان کرد که سیاست‌های حفظ حریم خصوصی فیسبوک نسبت به آنچه در عملکرد سایت فیسبوک و برنامه اینستاگرام ذکر می‌شود تفاوت قابل توجهی دارد. یک افشاگر که خواست نامش مخفی بماند، سال گذشته شکایتی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارسال کرد که در آن اظهارات فیسبوک در مورد حریم خصوصی واتساپ را دروغ خواند و اعتراف کرد که اپراتورهای این برنامه به طور گسترده از سیستم‌های اطلاعاتی و داده‌های حساب به منظور بررسی پیام‌ها، عکس‌ها و فیلم‌های رد و بدل شده توسط کاربران برنامه استفاده کرده‎اند. کمیته مدنظر هیچ گونه اقدام عمومی در رابطه با این شکایت انجام نداد، در حالی که واتساپ اصرار داشت که از آن مطلع نیست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : رفع مسدودی واتساپ هک واتساپ بدون دسترسی

نحوه برخورد واتساپ با پیام‌های سوء استفاده کننده

این سایت تأیید کرد که بیش از هزار کارمند بازنشسته واتساپ در دفاتر این شرکت در مرکز تگزاس، پایتخت ایرلند دوبلین و سنگاپور، با استفاده از نرم افزار فیسبوک میلیون‌ها پیام، عکس و فیلم که در این شبکه اجتماعی تبادل می‎شوند را بررسی می‌کنند.  این سایت توضیح داد که این صحبت در مورد پیام‌های سوءاستفاده‌گری است است که توسط کاربران در واتساپ مشخص شده و ممکن است به دلایل مختلفی از کلاهبرداری و هرزنامه‌های الکترونیکی گرفته تا انتشار پورنوگرافی و تهدیدهای احتمالی تروریستی بررسی شوند.

 

گزارش سایت نشان می‌دهد که وقتی کاربر پیامی را با عنوان "سوء استفاده احتمالی" علامت گذاری می‌کند، این پیام و چهار پیام قبلی از همان گفتگو برای بررسی ارسال می‌شود. کارل ووگ، مدیر ارتباطات واتساپ، به این سایت اذعان کرد که تیم‌های قراردادی در حال بررسی این پیام‌ها از آستین (مرکز تگزاس) و جاهای دیگر هستند و می‌گوید که آن‌ها در حال شناسایی "بدترین سوء استفاده کنندگان" و دور نگه داشتن آن‌ها از برنامه هستند.

در این گزارش آمده است که این کارمندان روزانه با حداکثر ۶۰۰ پیام مشکوک برخورد می‌کنند، بنابراین مجبور می‌شوند در کمتر از یک دقیقه، معمولاً بر اساس دستورالعمل‌های مبهم، در برخی موارد تصمیم گیری کنند. یکی از بازنشستگان به سایت فاش کرد که به او و همکارانش پیشنهاد شده است که یک ویدیو کلیپ را بررسی کنند که نشان می‌دهد مردی در یک گردهمایی سیاسی در دستانش سر بریده شده را در دست دارد و از آن‌ها خواسته است تشخصیص دهند این سر واقعی یا جعلی است.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک گوشی بدون نصب برنامه از راه دور رایگان

این گزارش نشان می‌دهد که کارمندان به طور رسمی در Accenture کار می‌کنند و از آن‌ها خواسته می‌شود که ارتباط خود را با فیسبوک فاش نکنند. ProPublica خاطرنشان کرد که کار این بازنشستگان بخشی از فرایند سانسور است که در آن شرکت با استفاده از هوش مصنوعی، داده‌های رمزگذاری نشده فرستنده و حساب شخصی او را بررسی می‌کند.

در نهایت، علیرغم تعهد واتساپ به کاربران خود برای کنترل کامل فراداده‌های آن‌ها، تحقیقات تأیید کرد که اپراتورهای این سایت بدون اطلاع کاربران، داده‌ها را جمع آوری، تجزیه و تحلیل و به اشتراک می‌گذارند. پروپابلیکا، این رسانه آمریکایی خاطرنشان کرد که حداقل دوازده مورد را کشف کرده است که در آن وزارت دادگستری ایالات متحده از سال ۲۰۱۷ دستور دادگاه برای دریافت ابرداده از واتساپ را صادر کرده است.

این سایت اعلام کرد که فراداده‌ها نقش مهمی در دستگیری و محکومیت ناتالی ادواردز، مقام سابق خزانه داری ایالات متحده ایفا کرده‌اند که متهم به افشای گزارش‌های محرمانه بانک‌ها مبنی بر انتقال مالی مشکوک به BuzzFeed است.

 

پاسخگویی به پرسش‌های شما درباره شیوه‌نامه حریم خصوصی واتساپ

ما به تازگی شیوه‌نامه حریم خصوصی خود را به ‌روز رسانده‌ایم و پرسش‌های اندیشمندانه‌ای در این باره دریافت کرده‌ایم. از آنجایی که شایعاتی در حال پخش شدن است، می‌خواهیم به بعضی از پرسش‌های رایجی که به دستمان رسیده است، پاسخ دهیم. ما راهی طولانی برای ساخت واتساپ پیموده‌ایم تا به مردم کمک کنیم تا بتوانند محرمانه مکالمه کنند.

ما می‌خواهیم شفاف‌سازی کنیم که به‌روزرسانی شیوه‌نامه حریم خصوصی ما هیچ تاثیر منفی بر محرمانگی پیام‌های شما با دوستان و خانواده‌تان ندارد. این تغییرات به قابلیت‌های اختیاری تجاری مربوط می‌شود و شفافیت بیشتری درباره چگونگی گردآوری و استفاده ما از داده‌ها را ارایه می‌کند. درباره قابلیت‌های تجاری جدید و به‌روزرسانی شیوه‌نامه حریم خصوصی واتساپ از اینجا بیشتر بدانید.

کنترل گوشی مکانیابی شماره موبایل ردیابی موبایل و دیدن پیامک

​​

اگر میخواید برنامه مکانیاب شماره موبایل با ردیابی متن پیام رو دانلود کنید روی متن یا تصویر بالا کلیک کنید

حریم خصوصی و امنیت پیام‌رسانی شخصی شما

نه ما و نه فیس‌بوک نمی‌توانیم پیام‌های خصوصی شما را ببینیم یا تماس‌های شما را گوش کنیم: نه واتساپ و نه فیس‌بوک نمی‌توانند پیام‌های شما را در واتساپ بخوانند یا به تماس‌های شما با دوستان، اعضای خانواده و همکارانتان گوش بدهند. آنچه به اشتراک می‌گذارید، بین خود شما باقی می‌ماند. چرا که پیام‌های شما با رمزگذاری سرتاسری محافظت شده‌اند. ما هرگز این ویژگی امنیتی را تضعیف نمی‌کنیم و به طور آشکار هر گفتگو را با آن برچسب می‌زنیم تا از تعهد ما آگاه باشید. درباره امنیت در واتساپ از اینجا بیشتر بدانید.

ما سابقه پیام‌ها یا تماس‌های افراد با دیگران را ذخیره نمی‌کنیم: اگرچه به طور معمول اپراتورهای موبایل این اطلاعات را ذخیره می‌کنند، ما باور داریم که نگه داشتن این سوابق برای دو میلیارد کاربران هم نقض حریم خصوصی است و هم خطر امنیتی دارد و ما این کار را نمی‌کنیم.

نه ما و نه فیس‌بوک نمی‌توانیم اطلاعات مکان اشتراک‌گذاری شده را ببینیم: .وقتی مکان خود را با شخصی در واتساپ به اشتراک می‌گذارید، اطلاعات مکان شما با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شوند، یعنی هیچکس به جز افرادی که مکانتان را با آنها به اشتراک گذاشته‌اید، نمی‌تواند آن را ببیند.

ما مخاطبان شما را با فیس‌بوک به اشتراک نمی‌گذاریم: وقتی شما به ما مجوز دسترسی می‌دهید، ما فقط به شماره تلفن‌های دفترچه تلفن شما دسترسی پیدا می‌کنیم تا پیام رسانی را سریع و قابل اطمینان نماییم. ما فهرست مخاطبان شما را با سایر برنامه‌های مورد عرضه فیس‌بوک به اشتراک نمی‌گذاریم.

گروه‌ها محرمانه می‌مانند: ما از عضویت در گروه برای پیام رسانی و محافظت از خدماتمان در برابر هر نوع سوء‌استفاده یا هرزنامه استفاده می‌کنیم. ما این داده‌ها را برای مقاصد تبلیغاتی با فیس‌بوک به اشتراک نمی‌گذاریم. دوباره تاکید می‌کنیم، گفتگوهای شخصی سرتاسر رمزگذاری شده‌اند بنابراین ما نمی‌توانیم محتوای آن‌ها را ببینیم.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : برنامه هک گوشی از راه دور هک گالری

می‌توانید پیام‌هایتان را مدت‌دار کنید: برای محرمانگی بیشتر می‌توانید انتخاب کنید تا پیام‌هایتان در گفتگو بعد از ارسال، ناپدید شوند. در این باره از این مطلب بخش راهنما بیشتر بدانید.

می‌توانید داده‌های خود را دانلود کنید: می‌توانید داده‌‌های خود را دانلود کنید و ببینید که ما چه اطلاعاتی در حساب کاربریتان در داخل برنامه ذخیره کرده‌ایم. در این باره از این مطلب بخش راهنما بیشتر بدانید.

پیام‌رسانی تجاری و چگونگی همکاری ما با فیس‌بوک

هر روز، میلیون‌ها نفر از سراسر جهان در واتساپ با کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای گفتگو می‌کنند. ما می‌خواهیم اگر خواستید با کسب‌وکارها تبادل پیام کنید، این کار را برایتان آسان‌تر و بهتر کنیم. ما همواره در واتساپ درباره اینکه وقتی با کسب‌وکاری که از این ویژگی‌ها استفاده می‌کند گفتگو می‌کنید، چه اتفاقی رخ می‌دهد، شفاف خواهیم بود.

خدمات میزبانی فیس‌بوک: پیام رسانی برای کسب‌وکارها با پیام رسانی با خانواده و دوستان متفاوت است. بعضی از کسب‌وکارهای بزرگ نیاز به خدمات میزبانی دارند بتوانند مکالمات خود را مدیریت کنند. به همین دلیل ما به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهیم تا از خدمات میزبانی ایمن فیس‌بوک استفاده کنند تا گفتگوهای واتساپ خود با مشتریان را مدیریت کنند، به پرسش‌ها پاسخ دهند و اطلاعات مفید مانند رسیدهای خرید را بفرستند. چه از راه تلفن، ایمیل یا واتساپ با یک کسب‌وکار گفتگو کنید، صاحب آن کسب‌وکار می‌تواند ببیند که چه می‌گویید و ممکن است از این اطلاعات برای مقاصد بازاریابی خود، شامل تبلیغ در فیس‌بوک استفاده کند. برای اینکه مطمئن شویم از این موضوع مطلعید، ما به طور شفاف، مکالمات با کسب‌وکارهایی که از خدمات میزبانی فیس‌بوک استفاده می‌کنند، برچسب می‌زنیم.

کشف یک کسب‌وکار: ممکن است تبلیغی در فیس‌بوک ببینید که دکمه‌ای برای پیام رسانی به کسب‌وکار در واتساپ داشته باشد. اگر واتساپ روی گوشیتان نصب باشد، امکان پیام دادن به آن کسب‌وکار را دارید. فیس‌بوک ممکن است از نحوه تعامل شما با این تبلیغات برای شخصی‌سازی تبلیغاتی که در فیس‌بوک می‌بینید، استفاده کند.

پرداخت‌ها در واتساپ: پرداخت‌های واتساپ بر اساس UPI شیوه‌نامه حریم خصوصی جداگانه‌ای دارند که بر آنها حاکم است و می‌توانید از اینجا به آن دسترسی پیدا کنید و آن شیوه‌نامه حریم خصوصی تحت تاثیر این به‌روزرسانی نیست.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هکر گوشی برنامه هک گوشی هک گالری و پیامها

اخیرا حرف و حدیث هایی درباره امنیت واتساپ شنیده می‌شود. احتمالا شما هم این روز ها شنیده باشید که عده ای ادعای می‌کنند که واتساپ به اندازه کافی برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش قائل نیست! اما باید ببینیم که آیا این موضوع واقعا درست است یا نه. البته واتساپ اشتباهاتی نیز داشته است. جدید ترین اشتباه واتساپ هم مربوط به سیاست جدید این پیام رسان است.

واتساپ به مشترکین خود پیغامی داده مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید از واتساپ همچنان استفاده نمایید، باید اجازه استفاده از اطلاعات خصوصی خود را به فیسبوک نیز بدهید. البته مدتی است که فیسبوک، واتساپ را خریداری کرده است. شاید تا حدودی این موضوع طبیعی باشد اما چرا گمان می‌کنیم واتساپ در حال دزدیدن اطلاعات خصوصی مردم است؟

هنگامی که می‌خواهید واتساپ را بر روی گوشی خود نصب نمایید، باید به این برنامه مجوزهایی را بدهید. در غیر این صورت نمی‌توانید واتساپ را نصب نمایید. برای مثال واتساپ از شما اجازه دسترسی به مخاطبین را می خواهید. کارشناسان می‌گویند که اینگونه مجوز ها خطر هک شدن را افزایش می‌دهند. اما خود واتساپ ادعا می‌کند که این مجوز ها برای افزایش امنیت است!

همه این موضوعات باعث ایجاد سوالاتی درباره امنیت واتساپ می‌شوند. آیا واقعا این مجوز ها برای ارتقا امنیت کاربران است؟ آیا واقعا واتساپ تهدیداتی برای مشترکین خود در بر دارد یا نه؟ در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی امنیت واتساپ بپردازیم و حتی پیامرسان های جایگزینی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

برای دریافت روی متن روبرو کلیک کنید : هک پیامک گوشی هک اس ام اس

واتساپ یک برنامه تلفن همراه است که به عنوان یک پیام رسان رایگان شناخته می شود. در حال حاضر واتساپ متعلق به فیسبوک است. این برنامه در سال 2009 راه اندازی شد و خیلی هم زود میان مردم جا باز کرد. حتی مردم ایران هم از این پیام رسان استقبال خوبی کردند. البته از وقتی که در سال 2014 فیسبوک این پیام رسان را خریداری کرد، می‌توان گفت واتساپ هم رونق گرفت.

در حال حاضر واتساپ دارای بیش از دو میلیارد کاربر در سراسر جهان است. در ابتدا واتساپ در ایران بسیار محبوب شد تا اینکه پیام رسان های دیگری نیز به وجود آمدند و به علت امکانات بیشتر پیام رسان های دیگر، مردم به سمت آنها رفتند. 

با این حال واتساپ هنوز هم بیشترین کاربر را در بین پیام رسان ها را دارد. البته اخیرا به دلیل حرف و حدیث هایی درباره امنیت واتساپ، مجددا کاربران در حال کوچ از واتساپ به دیگر پیام رسان ها هستند. در ادامه این پیام رسان ها را معرفی خواهیم کرد.

مثل هر پیام رسان دیگری، واتساپ هم به منظور ایجاد ارتباطات ساخته شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان پیام های خودتان را با استفاده از اینترنت به مخاطبین خودتان بفرستید. حتی امکان تماس صوتی نیز از طریق این اپلیکیشن فراهم است. واتساپ کاملا رایگان است و شما باید فقط هزینه اینترنت را پرداخت نمایید. 

اما این همه ماجرا نیست! واتساپ پیام ها را رمز گذاری می‌کند تا خیال شما از نظر نظر امنیت راحت باشد. در واقع واتساپ ادعا می‌کند که به دلیل سیستم رمزنگاری ای که این پیام رسان استفاده می کند، امکان دزدیدن پیام های شما وجود ندارد. 

واتساپ برای تامین امنیت خود از روش end-to-end استفاده می‌نماید. این روش رمز گذاری نه تنها مانع دسترسی شخص ثالث به پیام ها می شود بلکه خود واتساپ هم به پیام ها دسترسی نخواهد داشت. در واقع دسترسی به پیام ها رد و بدل شده بین دو نفر، تقریبا ناممکن است. 

در واقع این بدان معنا است که فقط شما و فردی که با آن چت می‌کنید، می‌توانید پیام ها را مشاهده نمایید. البته باید دید این ادعای واتساپ تا چه حد می‌تواند صحیح باشد. با ایجاد شایعاتی که اخیرا درباره امنیت واتساپ ایجاد شده است، مردم درباره حفظ حریم خصوصی خود محتاط تر شده اند.

برای مثال گفته شده که چت های خصوصی گروه های خاصی در گوگل منتشر شده است. علاوه بر این شماره تلفن کاربران زیادی در اینترنت قرار گرفته شده است. طبیعتا این موضوع بر خلاف حریم خصوصی است. البته گفته می‌شود که این پیام ها به سرعت از گوگل حذف شده و از دسترس خارج شده اند. با این حال همین موضوع صدای خیلی از منتقدین را در آورده است.

--------------------------------------------------------

هک واتساپ،نفوذ به واتساپ،سرک کشیدن در واتساپ،هک واتساپ دوستم،هک واتساپ از راه دور،هک واتساپ بدون دسترسی،هک مخفیانه،هک واتساپ مخفی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد